Redactiebureau ConScript

ConScript is het redactiebureau van Erwin Vanvuchelen, ingenieur met meer dan vijftien jaar ervaring in vakpersjournalistiek en copywriting. We schrijven case studies, nieuwsberichten en evergreen content voor B2B bedrijven en organisaties die actief zijn in industriŽle sectoren.




Putting Words to Work


For You





Drie goede redenen om een beroep te doen op een externe copywriter


Tijd

Schrijven kan best lastig zijn en veel tijd in beslag nemen. Door dat werk uit te besteden kan u zich concentreren op het verhaal dat u wil brengen. De juiste woorden vinden Ė dat is werk voor een specialist. En als die in uw plaats zoekend naar de juiste woorden naar het plafond zit te staren, kost het u geen euro meer.

Perspectief

Een externe copywriter bekijkt uw verhaal van buitenaf, net als de mensen die uw teksten straks gaan lezen. Hij stelt de vragen die ook de lezer zich zal stellen en weet uit uw verhaal die elementen te halen die relevant zijn en overtuigen.

Inleving

Veel copywriters hebben een journalistieke achtergrond waardoor ze van nature denken in termen van verhalen die de mensen aanspreken. Ze weten hoe een nieuwsbericht of applicatieverhaal op te bouwen en een flow te creŽren die de aandacht van de lezer tot het eind vasthoudt.



Drie goede redenen om voor redactiebureau ConScript te kiezen


Technische achtergrond

Omdat we de technische aspecten van uw producten en diensten begrijpen zijn we in staat om uw verhaal op een heldere en overtuigende manier te brengen, ook wanneer uw verkoopargumenten van technische aard zijn. We verliezen ons niet in details maar hoeven relevante aspecten ook niet uit de weg te gaan.

Aangename interviews

Onze jarenlange ervaring en oprechte nieuwsgierigheid leiden tot aangename interviews waarin u en uw klanten ruimschoots de gelegenheid krijgen om een wervend verhaal te brengen. Onze technische achtergrond levert voldoende aanknopingspunten om snel en efficiŽnt tot de kern van de zaak te komen.

Online marketing

Via onze eigen nieuwsbrieven op Productivity.be leren we welke inhoudelijke keuzes en redactionele benadering het best scoren in SEO en e-mail marketing. Die kennis en ervaring nemen we mee in alles wat we doen.
Een titel die de aandacht trekt, een inleiding die doet verder lezen - it's a piece of cake, eigenlijk.



Is het dan altijd goed?

Schrijven is per definitie subjectief.
Dus of u het ook echt goed gaat vinden, dat hangt een beetje af van wat u precies verwacht.
Sommige klanten kunnen zich helemaal vinden in onze benadering en schrijfstijl en gebruiken onze teksten quasi letterlijk.
Anderen houden ervan om de teksten wat bij te schaven en een persoonlijke toets te geven.
Voor ons is het allebei prima. We vinden het vooral belangrijk dat u volledig achter het resultaat kan staan en er ook ownership voor opneemt.
Dan is het inderdaad altijd goed.